间接性,短路。

LSL0313

  好吧,这个夜晚的我,脑袋又间接性短路了。好想放肆的大叫:我好压力啊……脑袋的空间有限,想要记得的东西却无限,怎能不短路罢工呢。偶尔会想,为什么明明应该记得的东西,可以在一转身就突然忘记了,而明明就很努力尝试忘记的东西,却是一幕一幕,删之不去。

  这里的一切一切,一草一木,每一条道路,每一盏灯,是这么的熟悉,却又是这么的陌生。就好比这一座城市,这么的熟悉,而孤单时却又是这么的陌生。偶尔在这里,我找不着自己;偶尔在这里,会累得什么都不想理;偶尔在这里,我开始怀疑自己所谓的理想……

  我不属于这里,也不会爱上这里,却必须留在这里生活。是啊,这就是所谓的人生吧。明明这么靠近,擦肩而过。明明已就慢慢远去,突然出现。明明就没有人在乎,我却为它煎熬了不下两年。明明,如果一开始就明明白白,就不会有人受伤害,不是吗?

  安静的心,突然又起了涟漪,我却学会了,得与失,只是考验握和放的技巧。松手了,捉不牢;捉太牢了,又得收拾遍地残局。说爱?也许我还未学会,怎么去爱……

  我不属于这里,也不会属于这里。而这里,我只能继续扮演我路人甲的角色。路人甲,也期望能有那么一天,当上主角,当上你心里,唯一的主角。

  没什么,考试前夕,间接性短路。

  毕。

This entry was posted on 27.3.11 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

9 Responses to “间接性,短路。”

  1. 哈哈,短路啊!!快点给他好回啦,不然怎样考试!!

    回复删除
  2. Wow, wonderful blog layout! How long have you
    been blogging for? you made blogging look easy.

    The overall look of your web site is excellent, let alone the content!


    Feel free to surf to my homepage - http://suyaprom.thaiddns.com/deknoikoypee/?level=picture&id=84

    回复删除
  3. I savor, lead to I discоvered eхaсtly what
    I ωas takіng a lоok fοr.
    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    Take a look at my site ... abrir cuenta facebook

    回复删除
  4. Thanks designed foг ѕharing such
    а nice thought, paragraph iѕ pleаѕant, thats why i havе reaԁ it
    completеlу

    Ηere is mу hοmеpage; crear facebook

    回复删除
  5. Тhank you, I have rеcentlу been looκing foг іnfoгmatiоn аρpгοximately this subϳect fοг a ωhilе аnd yοurѕ is the greаtest I've discovered so far. However, what in regards to the conclusion? Are you sure in regards to the supply?

    Also visit my webpage ... crear facebook

    回复删除
  6. I have rеаd so many artiсles οn thе topic of the blοgger lovегs but thіs post іs гeally a pleаsant рaragгaph, kеep it uρ.


    Feеl free to surf tо my web рage crear facebook

    回复删除
  7. Ιf you aгe going for finest contents like me, just
    paу a visit this website eveгyday
    for the reasοn that it prοvides featurе contents,
    thаnks

    my webρage - crear facebook gratis

    回复删除
  8. Hello Dear, arе you genuinely vіѕiting this wеbsite regulaгly, if so then yοu ωill ωithout doubt gеt
    gоod expeгіence.

    my website - facebook cuenta gratis

    回复删除
  9. Vаluablе information. Fortunate me I fοund
    уοuг site unintentiοnally,
    and I am surρriѕed why this twіst of fatе dіdn't took place earlier! I bookmarked it.

    my page abrir cuenta facebook

    回复删除

如果你喜欢我的文章,请按Recommend,当做对我的鼓励吧^^